fehértoll blogja

Friss topikok

  • xm95: Méltó visszatérés, gratulálok! (2016.04.07. 12:42) harminchetedik, avagy melinda
  • -bobolysza-: úgy hívták Isten "Isten meghalt." /Nietzesche/ "Nietzsche meghalt." /Isten/ még jó, hogy gnoszt... (2011.10.08. 19:17) harmincnegyedik, avagy kalapács
  • Dreistein: Boldog karácsonyt málnabácsi! Szeretettel gondolok rátok! bobek+kökesz+ a törpe (2010.12.26. 20:07) harmincharmadik
  • ferkenorka: találkoztam már boldogabb "cigányokkal" is. fékevesztett ünnepi borúlátás. felér egy Amanita phall... (2009.12.13. 20:12) huszonnyolcadik avagy wish you were here
  • apszolut: Előbb-utóbb elolvasom, kicsit késve, kicsit lemaradva, kicsit irigykedve, most is. Nem mondom, ho... (2009.06.06. 20:09) huszadik avagy szeat

Linkblog

HTML

harminchetedik, avagy melinda

2015.04.06. 18:46 | fehértoll | 1 komment

melinda vagyok, ez a nevem. így hívott apu is, mindig. de most már nem hív így, mert meghalt azt mondták, amikor értem jöttek. én nem tudom mi az hogy meghalt, én még nem voltam meghalt. azt mondták elment messzire és nem jön vissza. akkor sírtam, mert azt akarom hogy visszajöjjön. de nem jött még most sem. régen is sokat ment el és akkor én egyedül voltam és féltem és akkor is sírtam. azt mondta dolga van, felvette a szép ruháját és elment. előtte bekapcsolta nekem a tévét , azt szerettem nézni. meg azt is amikor a tévében aranyos állatokat mutattak meg a rajzosfilmeket is. de amikor verekedtek azt nem szerettem, akkor féltem és beültem a szék mögé a sarokba és befogtam a fülem hogy ne is halljam. azt se szerettem amikor, amikor apu meg lali kiabáltak meg verekedtek. akkor még jobban is féltem mint a tévétől. apu meg lali sokat kiabáltak, meg a lali sokat ivott üvegből valamit, egyszer megszagoltam, de rossz szaga volt, meg ittam is belőle egy kicsit mikor nem volt otthon. de nem volt finom, nagyon csípte a számat én meg kiköptem. olyan is volt amikor laliért jöttek autóval a rendőrök , és ő kiugrott az ablakon, de kint is volt egy rendőr és megfogta a karját  és verekedtek . belegurultak az árokba és kiszaladtak a többi rendőrök és ők is fogták a lali karját meg a lábát és lenyomták a földre és rátettek valamit a kezére. azt mondták az a kilincs, de nem az volt mert az kerek volt, a kilincs meg nem kerek. és akkor elvitték az autóval és sokáig nem jött haza. apu azt mondta, hogy bőröndben ül, de én nem hittem el, mert a bőröndbe nem lehet beleférni, csak a ruháknak. de már nem lakik velünk a lali, mert apu azt mondta hogy meghalt. de akkor sem tudtam hogy mi az hogy meghalt. kérdeztem aputól, hogy meghalt a lali,és apu azt mondta, hogy leugrott egy emeletes házról. de én nem hiszem hogy a lali azt csinálta volna, mert azok a házak magasak és ha leugrott volna nagyon megütötte volna magát. és hiányzik mert azóta nem jött haza és amikor rágondolok a fejemmel akkor rossz és olyankor sírok. apu meg olyankor mérges meg az anyukám is. nekem már sok anyukám volt. de mindegyik elment. de most van egy új anyukám. szokott nekem főzni tejberizset meg palancsitát is szokott. mert ezeket szeretem. de sokszor nem ettem, mert sokáig nem volt anyukám. és apu nem tudott nekem főzni. palancsitát meg tejbét. olyankor kenyért ettem meg kekeszet, meg zacskóból csinált nekem levest. az is jó volt, sok tészta volt benne. hosszú tészta volt benne. de a tejbét jobban szeretem. meg a palancsitát. meg volt egy kis kutyám.  a kicsi kutyámat szerettem mert odabújt hozzám és akkor puha volt meg meleg. és nyalogatta a kezemet. de mindig kiszaladt az utcára én meg mentem utána és kiabáltam neki hogy buksi takaroggy haza de nem akart és elfáradtam. akkor egyszer hazajött és adtam neki ennit zacskóból. szerette az ennit, amikor megette megint adta neki sokat, hogy ne legyen éhes. de akkor már nem akart enni és akkor én odanyomtam a száját, hogy de egyen még és akkor mégsem hanem megharapott a kezemen és fájt meg vérezett ahol harapott. és akkor kiabáltam hogy hülye buksi és elszaladt. én meg megkóstoltam az ennit, de nem volt finom hanem kiköptem.  egyszer megint kiment az utcára amikor nem voltunk otthon és már nem is jött haza megint. akkor is írtam. meg akkor is sírtam amikor apu elment az új anyukámmal és bezárta a az ajtót. nem tudtam kimenni és rossz volt és ki akartam menni.  és akkor fájt a fejem és kiabálni kellett és kiabáltam meg rugdostam az ajtót. sokáig. és akkor amikor sokat rugdostam és elfáradtam és átjött a másik házból a bácsi és azt mondta ne kiabáljak. és akkor jöttek a mentős is fehér autóval és egy néni is volt az autóban.és szépen beszélt . kérdezte a nevemet és mondtam hogy melinda. mondta hogy ne félj, kicsit megszurizlak, de én nem akartam mert fáj a szurizás, de azok, akik voltak a mentősben megfogtak és a néni megszurizott . kicsit fájt csak és akkor utána már nem akartam kiabálni és utána mentünk az autóval a kórházba ahol szép ágyba feküdtem . nem a földön és meleg volt. és adtak enni is sokszor mindennap. olyat is amit nem ismerek . meg volt egyszer tejbe is . azt mindet megettem és még akartam, de már nem volt több. az új anyukám egyszer elment, mert apu mérges volt rá is kiabált rá meg meg is ütötte a fejét és az új anyukámnak véres lett az orra és akkor jajgatott és elment.  az apu meg felvette az szép ruháját és ő is elment. és nem adott enni kekszetet se. én meg vártam, hogy jöjjön haza meg az új anyukám is. de nem jöttek sokáig. akkor jött az új anyukám és azt mondta hogy az apu meghalt, de nem tudtam mi az, hogy meghalt. mert én még nem voltam az. és akkor összeszedte a ruháimat és belerakta szatyorokba meg  a bőröndbe és akkor láttam hogy nincs is benne a lali, nem is férne bele ülve. meg azt mondta, hogy jönnek értem  bácsik és elvisznek otthonba. mert apu meghalt és nem jön vissza. én mondtam, hogy nekem itt van otthonba és apuval akarok lenni és sírtam hogy nem akarok elmenni. de akkor bejöttek az emberek és kivittek egy szép autóba. beültem és elmentünk és kinéztem az ablakon és nem kellett lefeküdni mint a mentővel és nem is kapcsoltak be az ágyhoz. és bevittek egy nagy házba, ahol sokan laknak. és azóta itt vagyok otthonba. és mindenki úgy hív ahogy a nevemem. mert ez a nevem, hogy melinda.

A bejegyzés trackback címe:

https://feherblog.blog.hu/api/trackback/id/tr517345332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

xm95 2016.04.07. 12:42:50

Méltó visszatérés, gratulálok!
süti beállítások módosítása