fehértoll blogja

Friss topikok

  • xm95: Méltó visszatérés, gratulálok! (2016.04.07. 12:42) harminchetedik, avagy melinda
  • -bobolysza-: úgy hívták Isten "Isten meghalt." /Nietzesche/ "Nietzsche meghalt." /Isten/ még jó, hogy gnoszt... (2011.10.08. 19:17) harmincnegyedik, avagy kalapács
  • Dreistein: Boldog karácsonyt málnabácsi! Szeretettel gondolok rátok! bobek+kökesz+ a törpe (2010.12.26. 20:07) harmincharmadik
  • ferkenorka: találkoztam már boldogabb "cigányokkal" is. fékevesztett ünnepi borúlátás. felér egy Amanita phall... (2009.12.13. 20:12) huszonnyolcadik avagy wish you were here
  • apszolut: Előbb-utóbb elolvasom, kicsit késve, kicsit lemaradva, kicsit irigykedve, most is. Nem mondom, ho... (2009.06.06. 20:09) huszadik avagy szeat

Linkblog

HTML

hetedik avagy tejszínes kapros

2008.04.20. 17:06 | fehértoll | Szólj hozzá!

na végre jelentkezett bobek, kiderült, hogy egyharmadával szaporodott a családjuk, hálisten a kisbobek jól van meg ők is így aztán bocsátva lett a hosszú pauza. tennap kurta nagy vihar kerekedett este mennydörgött villámolt ezerrel meg mintha dézsaból, na gondoltam hónap azaz ma se tudom lenyesni a fűt a udvarba, de aztán mégis mer reggelre kelve ragyogó lett meg hétágra, de azér csak délutánra fejeztem, mert délelőtt keményen küzdöttem egy zuma klónnal, mer csupa víz volt adakinn a gyöp, így csak délfele jutottam ki először kaszával ápoltam le a ház megett aztán a jó öreg fűnyírkálóval adtam neki, aztán gereblyézés hordás lett négy óra mire. tennap amúgy főztem megest egy olyan remek csirkeragut szecsuáni szószval, hogy tíz ujjunkat is, nem nagyon szokom magam főztje magasztalni, de ez teccett na.mongyuk azér szerintem a tejszínes kapros kagylólevesem világbajnok, tán még ramsey csettinthetne. kár hogy csak ketten ettünk relőle árminnal, mer a többi húzta a száját, nem tuggyák miről maradtak, meg így legalább több jutott. kis nézegetni való képecskéim: http://www.flickr.com/photos/23086532@N04/ meg hallgatni: http://www.firstsounds.org/

A bejegyzés trackback címe:

https://feherblog.blog.hu/api/trackback/id/tr68434174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása