fehértoll blogja

Friss topikok

  • xm95: Méltó visszatérés, gratulálok! (2016.04.07. 12:42) harminchetedik, avagy melinda
  • -bobolysza-: úgy hívták Isten "Isten meghalt." /Nietzesche/ "Nietzsche meghalt." /Isten/ még jó, hogy gnoszt... (2011.10.08. 19:17) harmincnegyedik, avagy kalapács
  • Dreistein: Boldog karácsonyt málnabácsi! Szeretettel gondolok rátok! bobek+kökesz+ a törpe (2010.12.26. 20:07) harmincharmadik
  • ferkenorka: találkoztam már boldogabb "cigányokkal" is. fékevesztett ünnepi borúlátás. felér egy Amanita phall... (2009.12.13. 20:12) huszonnyolcadik avagy wish you were here
  • apszolut: Előbb-utóbb elolvasom, kicsit késve, kicsit lemaradva, kicsit irigykedve, most is. Nem mondom, ho... (2009.06.06. 20:09) huszadik avagy szeat

Linkblog

HTML

ötödik avagy tizenhétezer

2007.11.18. 01:57 | fehértoll | Szólj hozzá!

reggel bebutoltam a városba forró zöld tea után, hogy egyenlítsem kifele elmaradt telefonszámlát tizenhéttel maradtunk el, nem lett vóna ollan sürgős, csak kifele nem tudtunk fonálni, mert korlátozták, kurva hideg volt, de a buszon cirque du soleilt hallgattam ami javított állapotomon, aztán malompark összehajtható kartondoboz kajtatatása, de a spárba csak diznis volt duplaannyiért, a praktikerbe meg elfogyott, hazafele leszálltam a harmincötösrül, a teszkóba semmi, meg a papírboltba se, itthon, egy forró lipton, meg ármin rántottája reggeli gyanánt, internet, sógorném köszöntött, anyáék meg anyósom is, aztán finom családi ebédke, rántott csirkemell, krumplipüré, körtekompót de az oroszok nem voltak a spájzban, igaz spájzunk sincs meg söröcske, ebéd utáni lazításként összekapartam az udvarról a körtefa meg az almaleveleket hátrahordtam a kertbe a gödörbe, amit ugyan cefrének ástam, de aztán feri azt mondta hogy kell neki, mármint a cefre, de azóta mégse, bár lehet hogy mégis, úgyhogy ott a két hordó cefre, gödröt meg már teleraktam levéllel, meg szalmabálával, amit árminnak hozattam, hogy legyen mibe lődözni az íjával, de ellőtte a kötözőzsinórt a bála széjjelesett meg penészes lett, a levelekben szokott dagonyázni lizi a kis fehér puli, kicsiasszonytul kabtam veresbort meg finom sajtokat még nem kóstáltuk, este elpunyadtam tévé előtt, még álmodtam is jó nagy marhaságokat, mostanában ébredtem, sörözgetek blogot írok magamnak és elkezdtem a második ötvenet, majd még jövök null

A bejegyzés trackback címe:

https://feherblog.blog.hu/api/trackback/id/tr9232715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása