fehértoll blogja

Friss topikok

  • xm95: Méltó visszatérés, gratulálok! (2016.04.07. 12:42) harminchetedik, avagy melinda
  • -bobolysza-: úgy hívták Isten "Isten meghalt." /Nietzesche/ "Nietzsche meghalt." /Isten/ még jó, hogy gnoszt... (2011.10.08. 19:17) harmincnegyedik, avagy kalapács
  • Dreistein: Boldog karácsonyt málnabácsi! Szeretettel gondolok rátok! bobek+kökesz+ a törpe (2010.12.26. 20:07) harmincharmadik
  • ferkenorka: találkoztam már boldogabb "cigányokkal" is. fékevesztett ünnepi borúlátás. felér egy Amanita phall... (2009.12.13. 20:12) huszonnyolcadik avagy wish you were here
  • apszolut: Előbb-utóbb elolvasom, kicsit késve, kicsit lemaradva, kicsit irigykedve, most is. Nem mondom, ho... (2009.06.06. 20:09) huszadik avagy szeat

Linkblog

HTML

harmincötödik avagy hosszú

2012.05.16. 20:37 | fehértoll | Szólj hozzá!

misi vagyok, de mindenki csak hosszúnak híj. nem tom mér, mert nem vagyok sokkal magasabb mint mások. na mongyuk ezeknél akikkel együtt vagyok igen.mindegy hosszúnak hívnak. nem vagyok cigány mint űk csak velük élek. mer másutt nem fogadtak be, vagy elzavartak maguk közül. a többi hajléktalan. éltem velük is, de valahogy senkivel nem jöttem ki. párszor meg is vertek. akkor is amikor elvettem valamit tűllük. ezek nem bántanak, meg nagyobb is vagyok. na mongyuk ilyenkor jó hogy magasabb vagyok, de ha sokan jönnek az emberre mindegy milyen hosszú a karja. mán nem is emlékszek mióta vagyok velük. valahogy hozzájuk csapódtam, vagy én kértem tűllük bort, vagy űk cigit oszt itt ragattam köztük. ott is alszok náluk a telepen, ahun épp van hely, de általában sanyiéknál. még ez is jobb mint megfagyni, a szállóra meg nem mehetek mer kitiltottak, azt mondták hogy elloptam egy fickó pulóverjét...hát én fásztam neki meg úgyis vót másik, meg egy kabáttya . na mindegy elvagyok én ezekkel is. járjuk a várost, kukázunk meg figyeljük amikor lomtalanítás van, oszt ha tanálunk valamit elvisszük. vagy eladjuk vagy elcseréljük. meg iszunk, hogy bírjuk a hideget, nyáron meg csak úgy, mer jólesik. szeretek inni, mer akkor elfelejti az ember a baját, meg jobb a kedvje is.mászkálunk a városba, de inkább csak errefele a lakótelepen, mer a nagytemplom fele nem lehet, ott sok a rendőr meg a köszteresek. leülünk itt a bódého közel, oszt iszunk, meg eszünk ha van mit, beszélünk, de ezek sokszor összevesznek egymással, kijabálnak, olyankor ott hagyom űket egy időre. nekem ne racsiccsanak a fülembe.néha már engem is cigánynak néznek, de mán nem zavar. régebben zavart, de mán olyan rígen vagyok velük, hogy szinte mán annak érzem magam. meg a magyarok is kiutálnak mán néha maguk közül és szidnak, hogy rosszabb vagyok, mint a cigányok. mer a cigány a nem tehet rulla, hogy cigánynak születik, de te meg közzéjük álltál, magyar léttedre. aszt mongyák. meg le is köpnek. azért a nők hiányoznak. egy darabig olgival laktam eggyütt, de kiengedték a fijuját a börtönbűl nekem meg el kelletett jönnöm. nem vót nagyon pipa, hogy olgival voltam amíg ült, igaz hogy olgit elverte rendesen, de engem nem bántott, még azt is monta hogy legalább vigyásztam rá, de ennyi vót, mosmán mennyek ahova akarok. azért persze olgi is kurválkodott, de el kellett valamibűl tartania pulyáját. azóta meg mán el is mentek a teleprül, aszt nem tudom hova mentek. tán álmozsdra ott van a zsoltinak valami rokonnnya, oszt oda. na azóta nincsen nőm, pedig jó ha tartoz az ember valakihe. most meg mán csak páran vagyunk itt. sanyi, juli, karola, szeréna, mari meg még néha jönnek velünk mások is, de igazábul csak így páran mászkálunk. zsolti meg mán vagy két éve nincsen velünk, mer lesittelték asse tudom mennyire, meg mijér. próbálkoztam a nőjénél, hogy majd én futtatom, mer zsolti is eszt csinálta, hogy kikűtte a lyányokat kurválkodni oszt azok tartották el. én akartam futtatni a julit, jó lett vóna ekkis pénz nékem is meg hogy néha én is megizéltem vóna, de az meg az meg mán olyan részeg reggel,hogy menni is alig bír. olyankor nem lehet vele bírni, mer feszt ordít, meg énekel, de annyira berugik, hogy tán még a lábát se tuggya szijjeltenni. úgyhogy mostan nincsen nőm. egyszer itt ittam a bódénál, jött egy ember, meghíjt egy felesre, oszt utána meg elhítt a házába is, volt egy neki eggy nője is meg a fija is ott lakott velük. berúgtunk oszt az ember annyira berúgott hogy leesett a székrül, oszt ott aludt a földön én meg összejöttem a nőjével. gondoltam jó lenne eggy ilyen nő nekem mindigre is. montam neki mennyünk el innét, de olyan részeg vót, hogy csak mászott rámfele én meg hagytam magam, mer mán rígen nem vótam nővel, oszt közbe ránk nyitott a fija, oszt amikor látta, hogy micsinálunk, elkezdett rugdosni, meg ütni meg kizavart a házból. az ember, mán a fijú apja fel se ébredt rá, a nő meg csak röhögött, ahogy az rugdosott engem kifele a házból. eccer később meginn elhívott a jani, mert így híjták az embert hozzájuk. akkor is ittunk én meg kinéztem magamnak eggy órát ami ott vót a pócon, hogy majd ha elalszik elveszem oszt majd eladom. akkor még ittunk jani megint nagyon részeg lett, én is berúgtam, de ű mégjobban, meginn kifekütt én meg elvettem az órát, de ollyan részeg vótam, hogy elaluttam kezembe az órával. oszt reggel meg a keresték az órát, én meg nem tuttam jól eldugni, meglátták, megint jól megvert a fija, de még két fogamat is kiverte meg egy hónapig húztam a bal lábomat, ollyat rámvágott egy bottal, aszittem el is tört olyan csúnya kék volt. de nem, csak fájdalmas vót. orvasnál nem voltam be se engednek a rendellőbe, mer aszt mongyák koszosok meg büdösök vagyunk. lehet hogy tényleg, de én mán nem érzem. nem vótam én mindig itt, de lassan mán asse tudom milyen rendes ágyba aludni meg asztalnál enni. sokszor alszunk kinn a fődön a telepen is mán nyáron inkább, mer akkor ott a sok légy a házba, jönnek a maradékra, oszt nem hagynak aludni csípnek mint a vesztés. kinn meg a szúnnyog bánt, de valahun csak kell alunni a zembernek. lássa, ehun van a hátizsákom ebbe van mindenem amim van. egy nadrág, kabát meg pulóver, egy kanál meg egy kés. ennyim van, nem is kell más. elvagyok én itt ezekkel, csak jó lenne egy igazi nő. misi vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://feherblog.blog.hu/api/trackback/id/tr34520942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása