fehértoll blogja

Friss topikok

  • xm95: Méltó visszatérés, gratulálok! (2016.04.07. 12:42) harminchetedik, avagy melinda
  • -bobolysza-: úgy hívták Isten "Isten meghalt." /Nietzesche/ "Nietzsche meghalt." /Isten/ még jó, hogy gnoszt... (2011.10.08. 19:17) harmincnegyedik, avagy kalapács
  • Dreistein: Boldog karácsonyt málnabácsi! Szeretettel gondolok rátok! bobek+kökesz+ a törpe (2010.12.26. 20:07) harmincharmadik
  • ferkenorka: találkoztam már boldogabb "cigányokkal" is. fékevesztett ünnepi borúlátás. felér egy Amanita phall... (2009.12.13. 20:12) huszonnyolcadik avagy wish you were here
  • apszolut: Előbb-utóbb elolvasom, kicsit késve, kicsit lemaradva, kicsit irigykedve, most is. Nem mondom, ho... (2009.06.06. 20:09) huszadik avagy szeat

Linkblog

HTML

nyolcadik avagy tizenhárom

2008.04.24. 23:13 | fehértoll | Szólj hozzá!

ma negyedórát beszéltem szomszéd janival aki egyedül él kis házában megkérdezte mennyiért áruljuk házunkat aztán úgy maradtunk. főleg ő beszélt, hogy miről azt nem mindig értettem, kicsit furcsán beszél de annyit sikerült kihámoznom, hogy az albérlői meg szomszédai furt át akarják verni meg betörtek hozzá volt bérlői, mindent a szoba közepére dobáltak de a pénzet ottan hagyták fingja nincs mit a kerestek és béla szomszédja egy barom amibe igaza van teljessen és ő is ki akarja forgatni mindenéből ámde legyen szíves ahhoz korábban felkelni. jani amúgy a tejüzemben háromműszakol és a tartálykocsikat mossa, hogy kívül vagy belül azt nem t'om és feszt kerékpárral jár múlt héten boltba tanálkoztunk a bocskaiba ő is meg magam is bort vásárlottunk ő ment el hamarabb én meg észrevettem hogy otthagyta a pulton a kétliteres pillébe mentett borot én csak palackoltat vagyok hajlandó, aztán visszajött nevetve, kérdem tőle nem lengette nagyon a szél a szatyrot üresen, mondta hogy nem neki kell a lé, hanem kivitelező havernek aki konyhafelújít merthogy ő mármint jani már négy éve nem isz alkoholot igasság szerént nem néztem ki belőle sőt de jó érzés tudni. sőt nem is bagóz mer rájött hogy amit megspórol alkololikán meg füstölőn abbul kifussa rezsije oszt semmi anonim alkoholisták buli meg ijesmi mint lyózsi, akit hálistennek már lyó régen nem láttam, hanem csak spontán lemondva és tak by stephen king. az europan most megy az eleven hús almodovartul, érdekes mozikat csinál, kicsit nyomik, de mindig kikacsint belőle. most hallom, hogy egyik nőci mongya hogy egy szobába is el tudna tévedni, be fogom perelni pedrot mer én mondtam anno, hogy én bárhol tudok tévedni, egyszer még a kardoson két napig bolyongtam az erkélyen amikor hitvesem rámtalált, sőt egyszer a wécéből is alig találtam ki. ja és jani aszonta hogy nem sok a tizenhárom milla a birtokért.

A bejegyzés trackback címe:

https://feherblog.blog.hu/api/trackback/id/tr66441087

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása