fehértoll blogja

Friss topikok

  • xm95: Méltó visszatérés, gratulálok! (2016.04.07. 12:42) harminchetedik, avagy melinda
  • -bobolysza-: úgy hívták Isten "Isten meghalt." /Nietzesche/ "Nietzsche meghalt." /Isten/ még jó, hogy gnoszt... (2011.10.08. 19:17) harmincnegyedik, avagy kalapács
  • Dreistein: Boldog karácsonyt málnabácsi! Szeretettel gondolok rátok! bobek+kökesz+ a törpe (2010.12.26. 20:07) harmincharmadik
  • ferkenorka: találkoztam már boldogabb "cigányokkal" is. fékevesztett ünnepi borúlátás. felér egy Amanita phall... (2009.12.13. 20:12) huszonnyolcadik avagy wish you were here
  • apszolut: Előbb-utóbb elolvasom, kicsit késve, kicsit lemaradva, kicsit irigykedve, most is. Nem mondom, ho... (2009.06.06. 20:09) huszadik avagy szeat

Linkblog

HTML

huszadik avagy szeat

2009.05.11. 18:36 | fehértoll | 1 komment

lacika vagyok. ötéves. óvodás vagyok. óvodába járok de sokat hiányzom. beteg vagyok. a bőröm beteg. néha teljesen kirepedezik. meg olyan furcsa száraz. és viszket. nagyon viszket. olyankor be kell kenni. az segít egy kicsit. meg orvoshoz is kell menni. nem szeretek orvoshoz menni. nem szeretem az orvost sem. meg a nénit sem aki egy szobában van vele. olyan furcsa szag van a szobájukban. de anya azt mondja hogy muszáj. az orvos ír kenőcsöt a viszketésre. amikor anya beken akkor jobb mert nem viszketek. amikor viszketek nagyon rossz. mert akkor vakarni kell és attól még jobban viszket. és akkor még jobban vakarom. néha vérezni kezd. olyankor anya mérges lesz és kiabál rám. de tudom hogy szeret és neki is rossz hogy ilyen vagyok. sokszor kell bekenni hogy ne viszkessen. amikor sima lesz a bőröm és nem viszket akkor megyek óvodába. de nem szeretek óvodába menni. pedig anya szép ruhát ad rám. új cipőt meg nadrágot. meg dzsekit is. oldalt van neki zsebe. oda szoktam bedugni a kezem amikor csúnya. hogy ne lássák. aztán már akkor is bedugom ha nem csúnya. megszoktam. az arcomat nem tudom bedugni sehova. csak lehajtom a fejem. zsebre dugott kézzel és lehajtott fejjel nem tudok játszani. a többiek sem játszanak velem. soha nem is játszottak. elhúzódnak tőlem. páran csúfoltak eleinte de a néni rájuk szólt. hogy nem szabad. de a nénik is másképp néznek rám. néha azért megsimogatnak. a hajamat. akkor nem kell a bőrömhöz érni. ha nagyon sírok ölbe vesznek. meg szeretnek is de nem úgy mint a többi gyereket. egyszer hallottam amikor egyik néni a másiknak mondta rám hogy szegény. pedig nem vagyunk szegények. van házunk meg autónk is. szeat. meg szobánk is van a tesómmal. ketten vagyunk tesók. ő is fiú. neki nem olyan a bőre mint az enyém. neki mindig sima. neki miért nem és nekem miért igen. nem értem. nem akarom hogy neki is viszkessen. csak azt hogy nekem se. mióta a néni rászólt a gyerekekre azóta nem csúfolnak. de nem is játszanak velem. nem is szólnak hozzám. én sem hozzájuk. nem foglalkoznak velem ez rosszabb mintha csúfolnának. már én sem akarok velük játszani. csak járkálok zsebre dugott kézzel az új kabátomban. miért vagyok más. vajon mindig ilyen leszek. nem akarok ilyen lenni játszani akarok. meg szaladgálni. homokozni akarok és várat építeni. meg homokot szórni a többi gyerekekre. mint ahogy ők csinálják. meg rosszalkodni hogy rám is veszekedjenek a nénik. nem úgy mint most. ha sorakozunk hátul megyek. legszívesebben a néni mögött mennék. meg mindenki mögött. hogy ne lássanak. de nem engedik. előre küldenek. senki nem akar a párom lenni. én se akarok. ha akarnék egy lányé lennék. a bogié. mert ő szép. és a bőre is szép. de senki nem akarja megfogni a kezem. bogi sem. más vagyok. pedig én is óvodás vagyok. mint ők. gyerek vagyok. mint ők. ötéves vagyok. lacika vagyok.

A bejegyzés trackback címe:

https://feherblog.blog.hu/api/trackback/id/tr371115560

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

apszolut 2009.06.06. 20:09:22

Előbb-utóbb elolvasom, kicsit késve, kicsit lemaradva, kicsit irigykedve, most is.
Nem mondom, hogy gratulálok, mert irigykedek és esz a fene: MÁ MEGIN JÓ LETT.
süti beállítások módosítása